Ihanaa, kun on talvi! Mä en tuu ollenkaan likaiseksi eikä mua tartte ollenkaan ees pestä. Ja mulla ei sitä paitsi oo tullu pissatulehdustakaan vaikka on tappijalat ja paljon lunta. Sillon, kun oli ne hurjat pakkaset, niin sillon mun jalat meinas kyl jäätyä. Sit mä nostin vaan jalan ylös ja konkkasin kolmella jalalla. Sillon pääsin aina Sallan syliin heti ;) Se uskoo mua kaikessa.

Mulla meni Joulu tosi hyvin. Sain olla onneksi Hyvinkäällä Aidan kaverina eikä mun tarttenut pitää ollenkaan juoksupöksyjä. Kotona jouduin pitää ja silloin masennuin niin, että makasin vaan mun omassa sängyssä enkä ollenkaan ees tykännyt leikkiä. Ruuasta mä kyl innostuin. Jos en ois innostunut , niin noin ois varmaan passittanut mut samantein päivystykseen masennuksen takia. No Hyvinkäällä me saatiin kuitenkin Aidan kanssa rauhassa nylkyttää toisiamme. Ja PALJON me sitä tehtiinkin. Meil oli siis niin kivaa :)

Mä oon myös ollut hoidossa ihan uuessa paikassa, Oton luona. Ja sit mä oon tehnyt kaikkee sellasta kivaa koiratouhuu. Ja huomenna me mennään metsään. Siel on niin kivaa, kun on paljon lunta ja musta ei näy muutaku korvat ja hännänpää.

Mut nyt mä meen sanoo tolle Sallalle, et alkais lukemaan tenttiin, ko se ei tajuu ilman mun vahtimista. Mä viel näytän pari kuvaa tosta meiän meluvallilta, jossa on kiva juoksennella näin talvisin.