Meilläpäs onkin karvanlähtöaika täällä! Niih, ja meillä on viellä Aida hoidossa ja silläkin on karvanlähtö meneillään. Meillä on ihan hirveesti karvaa ihan joka puolella. Kyllä, myös meiänkin ruuassa.

Mutta ei se haittaa, ko me ollaan niin sulosia yhdessä. Kattokaa vaikka, me ollaan ko kaks marjaa..

 

Me ei enää ollenkaan ikinä riidellä niinko yhessä vaiheessa, ko toi Aida ei vielä tajunnut, että MÄ määrään kaikessa ja ilman MUN lupaa ei tehdä mitään. Nyt se on jo onneks tajunnut, että MÄ oon määräysvallassa ja kaikki tapahtuu koiramaailmassa mun pillin mukaan..Nih. Sellanen mä oon. Egoa enemmän ku koko sallis.

Ollaan me käyty metsässä juoksemassa ja koirakouluilemassa ja sellasta aika perus koirameininkiä. Tosin Sallalla on kyljet ollu niin kipeinä ja toisessa on pieni murtumakin kai, niin me ei voitu käydä tokoilee pariin viikkoon.

Parin viikon päästä olis sitten vielä ensimmäinen mätsäri ennen Messaria. Pitäkää peukut pystyssä, että mulle kasvais edes jonkinmoinen turkki ennen näytelmii. Nyt mulla ei oo yhtään karvaa ja oon ihan kalju. Toivottavasti ne öljyt, joita mulle syötetään kauheet määrät, alkaa kohta vaikuttamaan tai mulle tulee kylmä talvella ja saan taas pissitulehduksen ja se on niiiiiin kamalaa :/

Mut nyt me jatketaan jahtausleikkejä ja sit me mennään nukkumaan ja saadaan ruokaa ja sellasta. MoiMoi.